Coca-Cola po rocznej przerwie wróci z reklamą na Super Bowl
Przed finałem Super Bowl w 2020 roku zostanie wyemitowany 60-sekundowy spot reklamowy Coca-Coli. Koncern w tym roku nie przygotował reklamy specjalnie na tę okazję.
Spot Coca-Coli na Super Bowl przygotuje tradycyjnie już Wieden & Kennedy. Nie wiadomo jeszcze, którą markę ze swojego portfolio będzie promował w przygotowywanej reklamie koncern.
Spekuluje się, że Coca-Cola postawi na promocję napoju energetycznego Coke Energy, który an rynku amerykańskim zadebiutuje w styczniu (finał Super Bowl odbywa się zaś zwykle na początku lutego). Mówi się również o marce wody gazowanej Aha, która ma dopiero wejść na rynek wczesną wiosną przyszłego roku.
W 2018 roku reklama Coca-Coli na Super Bowl zainaugurowała platformę komunikacyjną „Coke For Everyone”, mówiącą o różnorodności i tolerancji.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola po rocznej przerwie wróci z reklamą na Super Bowl