SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola pod naciskiem Free Tibet Campaign

Organizacja Free Tibet Campaign podjęła kolejną próbę nakłonieniafirmy Coca-Cola do wywarcia presji na Międzynarodowy KomitetOlimpijski, aby ten zmienił trasę znicza olimpijskiego.

Organizacja wystosowała oficjalny list do pełniącego funkcjęprezydenta brytyjskiego oddziału Coca-Coli Sanjaya Guhy, w którymprzekonuję firmę, że jej patronat nad trasą znicza będzie miałnegatywny wpływ na wizerunek marki, jeśli zgodnie z planem sztafetabędzie przebiegać przez Tybet - informuje serwis BrandRepublic.

"Coca-Cola może twierdzić, że Tybet nie jest sferą jej wpływu,ale to twierdzenie stanie się bezpodstawne, jeśli marka będzieściśle kojarzona z krwią, jaka przeleje się w trakcie pobytusztafety ze zniczem na terenach Tybetu" - czytamy w liście.

Wcześniej Free Tibet Campaign, a także inne grupy wchodzące wskład International Tibet Support Network (ITSN), podejmowały wieleapeli i rozmów z pracownikami głównej siedziby Coca-Coli, jakaznajduje się w Atlancie. Jak widać - wobec braku skutecznościtamtych działań - postanowiły teraz skupić się na WielkiejBrytanii.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola pod naciskiem Free Tibet Campaign

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl