Composite zajmie się kampanią reklamową Fabryki Broni Łucznik
Agencja Composite wygrała przetarg radomskiej Fabryki Broni Łucznik i przygotuje dla niej kampanię reklamową, której celem jest budowanie wizerunku wysokiej jakości jej produktów.
W prowadzonym od marca przetargu oferty złożyło 18 firm. Composite pokonała w nim takich konkurentów, jak AI Media, ComPress, Cofeina Studio, Althermedia, SocialArt, Apella, Media On, MediaLord, Everest360 Red Baloon, Kobold Public Relations, Eksa, Stern Pictures, Sarto, Eura7, Publicon, Art Group i Blink.
Złożyła ofertę z ceną 135 tys. zł. Do jej zadań należy opracowanie strategii komunikacji i idei kreatywnej kampanii.
Zaplanowane przez Fabrykę Broni Łucznik działania mają być skierowane do osób interesujących się bronią palną, posiadających broń, strzelców sportowych, kolekcjonerów, ale nie do myśliwych. W reklamach produkowanej przez nią broni przeznaczonej na rynek cywilny mają znaleźć się aspekty historyczne związane z jej funkcjonowaniem, by wykorzystano w nich modny obecnie trend patriotyczny. Kampania ma podkreślać to, że do wyrobu broni wykorzystywane są teraz nowoczesne technologie. Ponieważ działania reklamowe będą promowały broń dla „zwykłych użytkowników” fascynujących się bronią nie powinny zawierać elementów kojarzących się z wojskiem - wojsko może być co najwyżej wykorzystane jako gwarant wysokiej jakości. W komunikacji nie będą brani pod uwagę myśliwi, ponieważ używają innego rodzaju broni.
Reklamy mają być nowoczesne i skonstruowane tak, by uniknąć potencjalnego kryzysu PR. Mają mieć również walor edukacyjny i podkreślać, że strzelectwo to hobby, ale nie zabawa. Nie mogą być wykorzystane w niej wizerunki dzieci. Kampania ma obejmować prasę branżową, media społecznościowe i telewizję. Nie będzie reklam w radiu ani na billboardach. Głównym produktem reklamowanym w tej kampanii ma być karabinek MSBS „Grot S”.
Dołącz do dyskusji: Composite zajmie się kampanią reklamową Fabryki Broni Łucznik