comScore: Hulu w czołowej trójce serwisów wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w marcu bieżącego roku 14,47miliarda klipów wideo online.
To o 11 procent więcej w porównaniu z lutym - wynika z danychfirmy badawczej comScore. Wzrost ten jest w dużej mierze wynikiemdłuższego o trzy dni marca.
Najwięcej klipów (5,92 miliarda) zostało obejrzanych na stronachnależących do Google, z czego ponad 99 procent stanowiły materiaływ serwisie YouTube. Za Google znalazły się strony należące do: FoxInteractive Media (437,1 miliona obejrzanych klipów), Hulu (380,1mln), Yahoo! (334,7 mln), Microsoftu (288,2 mln), Viacom Digital(277,8 mln), CBS Interactive (191,7 mln), Turner Network (167,3mln), Disney Online (125,2 mln) oraz AOL LLC (105,2 mln).
Serwisowi Hulu udało się po raz pierwszy w historii wejść doczołowej trójki rankingu pod względem obejrzanych klipów wideo.
Z kolei Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi oliczbę unikalnych użytkowników zza oceanu (100,4 miliona)odwiedzających w marcu serwisy wideo. Następne pod tym względembyły: Fox Interactive Media (55,2 mln), Yahoo! (42,5 mln), Hulu(41,6 mln), CBS Interactive (35,4 mln), Microsoft (32,2 mln),Viacom Digital (27,2 mln), AOL LLC (22,3 mln), Turner Network (19,6mln) oraz Disney Online (13 mln).
Z danych comScore wynika również, że każdy ze 149,4 milionaamerykańskich internautów oglądających w marcu materiały wideo wsieci, stanowiących 77,8 procenta tamtejszej populacji online,przeznaczył średnio 327 minut na oglądanie klipów. Statystycznyużytkownik obejrzał 97 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,4minuty.
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: comScore: Hulu w czołowej trójce serwisów wideo online