comScore kupuje M:Metrics
Firma badawcza M:Metrics została przejęta za 44,3 miliona dolarów przez comScore.
comScore specjalizuje się w badaniach korzystania z internetu przez użytkowników komputerów, podczas gdy M:Metrics bada rynek mobilnej reklamy i korzystanie z różnego rodzaju usług przez użytkowników telefonów komórkowych - informuje serwis Mediaweek.
"Mamy silną pozycję w monitorowaniu korzystania z internetu na pecetach i naszym zdaniem, z biegiem czasu to korzystanie będzie dzielone z urządzeniami mobilnymi (...) To ważny segment rynku który potrzebuje pokrycia, a M:Metrics daje nam taką możliwość" - stwierdził Magid Abraham, prezes i dyrektor wykonawczy comScore.
Jeden z największych konkurentów comscore jakim jest Nielsen, w ubiegłym roku zakupił firmę Telephia aby umocnić swoją pozycję na rynku badań mobilnej przestrzeni. Jednak zdaniem Abrahama, M:Metrics jest bardziej odpowiednia do monitorowania mobilnego internetu i jest lepszym uzupełnieniem dla comScore.
Z usług M:Metrics korzysta około 180 klientów, wśród których są takie firmy jak Verizon, Vodafone i Microsoft. Na skutek przejęcia, założyciele firmy Will Hodgman i Seamus McAteer wejdą do zespołu zarządzającego comScore.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: comScore kupuje M:Metrics