Contact Center z odświeżonym serwisem internetowym
Firma Contact Center uruchomiła serwis internetowy spójny ze swoją nową identyfikacją wizualną. Witrynę rozbudowano o nowe działy i funkcjonalności.
Odświeżony serwis Contact Center zawiera m.in. aktualne informacje o firmie, szczegółowy opis jej oferty, przykłady zrealizowanych kampanii i referencje. W odpowiedzi na potrzeby internautów witrynę rozbudowano m.in. o podstronę z animacją "Nasze podejście", ukazującą "krok po kroku" proces obsługi klienta, oraz możliwość odsłuchania banku głosów ze studia nagrań Contact Center. Oprawa graficzna strony jest spójna z nową identyfikacją wizualną firmy.
Zmiany w witrynie mają ułatwić komunikację między Contact Center a otoczeniem oraz podkreślić biznesowy wizerunek firmy. Serwis - działający pod adresem www.contactcenter.pl również w angielskiej wersji językowej - przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia.
Dołącz do dyskusji: Contact Center z odświeżonym serwisem internetowym