SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ContactPoint odświeża wizerunek

ContactPoint - outsourcing call center odświeża wizerunek i serwis WWW

Nowy motyw graficzny, jaki towarzyszy ContactPoint to owoc pomarańczy wraz z hasłem wizerunkowym „Każdy poszukuje idealnego partnera”.

Skąd pomarańcza? Dwie połówki tej samej pomarańczy uosabiają właśnie idealnych partnerów. Kiedy się odnajdą, są w stanie stworzyć całość, pełnię, optymalny układ sił - czytamy  w komunikacie nadawcy.

Motyw pomarańczy znajduje się na materiałach drukowanych ContactPoint oraz w serwisie WWW.

Nowy serwis http://www.contactpoint.pl/ jest, podobnie jak poprzedni, zbudowany za pośrednictwem narzędzia WebCMS Webtela.

Dołącz do dyskusji: ContactPoint odświeża wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl