Coraz więcej powitalnych maili od internetowych sklepów
72 procent najpopularniejszych amerykańskich sklepów internetowychregularnie wysyła w tym roku powitalne wiadomości e-mail do swoichnowych użytkowników.
Jak informuje serwis Media Buyer Planner, powołując się nabadanie firmy Email Experience Council, oznacza to wzrost wporównaniu z ubiegłym rokiem, gdy wskaźnik ten wynosił 66procent.
Zdecydowana większość internetowych sprzedawców wysyła takiee-maile w ciągu 10 minut od rejestracji danego użytkownika na ichstronie. 19 procentom badanych sklepów zajmuje to powyżej jednejdoby, a blisko 1/3 ponad tydzień.
Z badania Email Experience Council wynika także, że 58 procenttakich wiadomości jest zgodnych z ustawą antyspamową CAN-SPAM, cooznacza, że zawierają adres zwrotny i możliwość rezygnacji zsubskrypcji (przed rokiem wskaźnik ten wyniósł 52 procent).
W bieżącym roku wzrosła ilość powitalnych maili wysyłanych wformacie HTML: z 69 do 79 procent. Z kolei podobnie jak przedrokiem w tematach 3/4 wiadomości uwzględniona była nazwa danegosklepu online.
źródło: Media Buyer Planner
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej powitalnych maili od internetowych sklepów