Cormedia stworzył dział sprzedaży bezpośredniej
Dom mediowy Cormedia wyodrębnił dział sprzedaży bezpośredniej. Dozarządzania tą strukturą liczącą obecnie trzy osoby stworzonostanowisko dyrektora handlowego.
Przyczynami wyodrębnienia w dziale sprzedaży domu mediowegoCommedia jednostki zajmującej się sprzedażą bezpośrednią jestrosnąca liczba kampanii realizowanych przez firmę dla klientówkońcowych oraz oczekiwania marketerów wobec sprzedawców zmierzającew kierunku specjalizacji branżowej i tematycznej. Obecnie nowydział tworzą trzy osoby: Katarzyna Tyburska, Urszula Podsiadło orazDorota Kochańska.
Do zarządzania zarówno działem sprzedaży bezpośredniej, jak ijednostką odpowiadającą za kontakty z agencjami powołane zostałostanowisko dyrektora handlowego. - Trwają ostatnie rozmowydotyczące objęcia tej funkcji przez doświadczonego menedżera, którypojawi się w firmie najprawdopodobniej z początkiem roku - ujawniaKarol Kowalski, dyrektor strategiczny Commedia. Do tego czasu całasprzedaż firmy kierowana będzie przez dyrektora generalnego, IwoGałeckiego.
Dołącz do dyskusji: Cormedia stworzył dział sprzedaży bezpośredniej