Creative Brand Stories wspiera markę Tiger Energy Drink na letnich wydarzeniach
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach.
W tym roku marka Tiger Energy Drink pojawi się na trzech letnich wydarzeniach:
• 15-16 czerwca podczas Tattoofest Convention w Krakowie,
• 20-22 czerwca na festiwalu Tauron Nowa Muzyka w Katowicach,
• 13-14 lipca na trzeciej edycji Clout Festival w Warszawie.
Uczestnicy letnich imprez będą mogli skorzystać ze stref „Doładuj energię z Tigerem”, inspirowanych hasłem „Power is back”.
Creative Brand Stories odpowiada za przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacji, które wyróżnią markę na letnich wydarzeniach.
– Udział w wakacyjnych wydarzeniach w Polsce jest częścią strategicznego planu rozwoju marki Tiger Energy Drink, mającego na celu wzmocnienie jej wizerunku oraz pogłębienia więzi z konsumentami poprzez powiązanie produktu z pozytywnymi emocjami płynącymi z doświadczeń festiwalowych. Ta rewolucyjna zmiana pozwoliła przenieść naszą komunikację z cyfrowej przestrzeni do bezpośredniego kontaktu z odbiorcami – mówi Marcin Szewczyk, Event Specialist w Grupa Maspex. – Skuteczna współpraca z Creative Brand Stories w roku 2023 potwierdziła efektywność tej strategii, prowadząc do decyzji o kontynuacji partnerstwa – dodaje Marcin Szewczyk.
Dołącz do dyskusji: Creative Brand Stories wspiera markę Tiger Energy Drink na letnich wydarzeniach