Cyfrowy budżet Panasonica dla AKQA
Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę brytyjskiego cyfrowegobudżetu reklamowego firmy Panasonic.
W przetargu na budżet japońskiego producenta AKQA pokonała trzynie wymienione z nazwy agencje. Wcześniej z firmą współpracowała wtym zakresie agencja Inbox Digital, należąca do Digital MarketingGroup.
AKQA będzie odpowiedzialna za strategiczny i kreatywny rozwójcyfrowych kampanii promujących w Wielkiej Brytanii elektronicznemarki Panasonica, m.in. aparatów cyfrowych Lumix i płaskichtelewizorów Viera.
"Panasonic to wielka globalna marka. To naprawdę ekscytującezwycięstwo dla nas i z niecierpliwością czekam na opracowywanieświatowej klasy kampanii, które ustanowią nowy standard wmarketingu elektroniki konsumenckiej" - stwierdził Guy Wieynk,europejski dyrektor zarządzający w AKQA.
W listopadzie ubiegłego roku Panasonic ogłosił również nierozstrzygnięty do tej pory przetarg na swój warty 60 milionówfuntów europejski budżet reklamowy, po tym jak zrezygnowała z niegoagencja Amsterdam Worldwide.
źródło: New Media Age
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Panasonica dla AKQA