Cykl 'Głębia wrażeń' promuje nad morzem Ballantine's Finest
Nad morzem rusza cykl imprez klubowych. "Głębia wrażeń" promujący markę Ballantine's Finest. Eventy obejmują atrakcje muzyczne, wizualne i smakowe.
Nadmorskie imprezy klubowe "Głębia wrażeń" promujace markę Ballantine's Finest nawiązują do podwodnego świata. Scenografia stworzona przy użyciu narzędzi multimedialnych pokazuje morską głębię, a Diva Norina jako syrena wykonuje znane arie operowe w klubowej aranżacji. Podczas imprez odbywają się również promocje konsumenckie tej marki, w ramach których za zakup czterech cocktaili otrzymuje się USB, a za kupno butelki - odtwarzacz MP3. Na obu urządzeniach jest nagrany utwór przygotowany na te eventy.
Pierwsza impreza w ramach cyklu odbywa się 24 lipca w Jastrzębiej Górze, a kolejne - 31 lipca w Sopocie, 1 sierpnia w Gdyni i 7 sierpnia w Ustce. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Tequila\Polska, która zajmuje się również obsługą poszczególnych eventów.
Dołącz do dyskusji: Cykl 'Głębia wrażeń' promuje nad morzem Ballantine's Finest