SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cykl 'Głębia wrażeń' promuje nad morzem Ballantine's Finest

Nad morzem rusza cykl imprez klubowych. "Głębia wrażeń" promujący markę Ballantine's Finest. Eventy obejmują atrakcje muzyczne, wizualne i smakowe.

Nadmorskie imprezy klubowe "Głębia wrażeń" promujace markę Ballantine's Finest nawiązują do podwodnego świata. Scenografia stworzona przy użyciu narzędzi multimedialnych pokazuje morską głębię, a Diva Norina jako syrena wykonuje znane arie operowe w klubowej aranżacji. Podczas imprez odbywają się również promocje konsumenckie tej marki, w ramach których za zakup czterech cocktaili otrzymuje się USB, a za kupno butelki - odtwarzacz MP3. Na obu urządzeniach jest nagrany utwór przygotowany na te eventy.

simplusevent

Pierwsza impreza w ramach cyklu odbywa się 24 lipca w Jastrzębiej Górze, a kolejne - 31 lipca w Sopocie, 1 sierpnia w Gdyni i 7 sierpnia w Ustce. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Tequila\Polska, która zajmuje się również obsługą poszczególnych eventów.

Dołącz do dyskusji: Cykl 'Głębia wrażeń' promuje nad morzem Ballantine's Finest

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl