Kolejna osoba z „Pulsu Biznesu” w projekcie XYZ
Dagmara Sapierzyńska, dotąd związana Bonnier Business Polska, wydawcą “Pulsu Biznesu”, dołącza do projektu XYZ. Obejmie stanowisko digital growth manager i będzie zajmować się rozwojem modelu płatnych treści.
- Bardzo cieszy mnie dołączenie Dagmary do mojego zespołu z dwóch powodów. Po pierwsze ze względu na jej wieloletnie doświadczenie w branży, wiedzę i zrozumienie specyfiki tego projektu, a po drugie, ponieważ miałyśmy przyjemność pracować w jednym zespole 7 lat temu i do dziś z sentymentem wspominam ten czas - napisała na LinkedIn Joanna Urbaniak, chief strategy officer w XYZ.
Sapierzyńska to kolejna osobą związana z wydawcą „Pulsu Biznesu”, dołączająca do XYZ. Przez ostatnie pięć lat była digital marketing manager w Bonnier Business Polska, a wcześniej pracowała jako specjalista ds. marketingu. Z Bankierem związała się w 2010 r.
Szef całego projektu Grzegorz Nawacki wiosną br. odszedł ze stanowiska redaktora naczelnego „PB”. Za obszary marketingu, monetyzacji oraz eventy jako co-CEO odpowiada Karolina Kowalska, poprzednio dyrektor ds. marketingu i eventów w „PB”, a rozwojem oferty subskrypcyjnej zajmie się Joanna Urbaniak, poprzednio chief revenue officer w Impact CEE, a wcześniej przez sześć lat związana z „Pulsem Biznesu”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do zespołu XYZ dołączyli też związani dotąd z „Pulsem Biznesu” dziennikarze Małgorzata Grzegorczyk i Mariusz Bartodziej. Od początku września funkcję head of newsroom and innovation w XYZ pełni Cezary Szczepański, ostatnio redaktor prowadzący portalu My Company Polska.
Portal XYZ wystartuje jesienią 2024 roku
Portal XYZ ma zadebiutować na rynku jesienią tego roku. Będzie oferować treści premium w modelu subskrypcyjnym. Głównym inwestorem projektu jest fundusz RiO, należący do biznesmena i szef InPostu Rafała Brzoski.
- Tworzymy medium nowej kategorii dla ludzi ciekawych świata, poszukujących rzetelnych i pogłębionych informacji oraz analiz, a nie szybkich newsów. Nie będzie w nim clickbaitów i dezinformacji, nie będziemy ścigać się na zasięgi i odsłony, bo to prowadzi do marnowania czasu czytelników - mówił nam Grzegorz Nawacki w czerwcu.
Dołącz do dyskusji: Kolejna osoba z „Pulsu Biznesu” w projekcie XYZ