Daniel Czajkowski na nowym stanowisku w Mondelez International
Daniel Czajkowski awansował w Mondelez International (producent słodyczy, m.in. takich marek, jak Milka, Oreo) na stanowisko marketing managera odpowiedzialnego za rynek polski i krajów bałtyckich. W firmie pracuje blisko 7 lat.
Czajkowski do Mondelez dołączył w 2016 roku obejmując stanowisko brand managera na Europę Centralną odpowiedzialnego m.in. za markę Halls (gumy i cukierki). Po niespełna 5 latach został senior brand managerem na Polskę i kraje bałtyckie.
Jesienią 2021 roku zaczął odpowiadać za takie marki, jak Oreo i Delicje. Rok później jako senior brand manager na Polskę i kraje bałtyckie zaczął odpowiadać za takie marki, jak Tuc, Delicje, Oreo i Belvita. Teraz awansował na marketing managera na Polskę i kraje bałtyckie odpowiedzialnego za marki Milka, Nussbeiser i Toblerone.
Przed dołączeniem do Mondelez pracował w CEDC jako brand manager.
W latach 2011-2014 zawodowo związany był z koncernem Nestle, gdzie w dziale marketingu odpowiadał za takie brandy, jak Princessa oraz Winiary.
Dołącz do dyskusji: Daniel Czajkowski na nowym stanowisku w Mondelez International