„Dbamy codziennie” - klientki jako królowe w kampanii Delikatesów Centrum
Wystartowała wizerunkowo-produktowa kampania promująca Delikatesy Centrum (należące do grupy Eurocash). Akcja jest skierowana głównie do kobiet, które w reklamach są przedstawiane jako królowe. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe GoldenSubmarine, Hot Head i Mindshare Polska.
Kampania pokazuje kobiety jako królowe (w symbolicznych koronach), które dbając o rodzinę i bliskich, szukają produktów dobrej jakości w rozsądnych cenach. W reklamach powtarza się slogan Delikatesów Centrum, że „dbamy codziennie” właśnie o niskie ceny i najwyższą jakość.
Jednocześnie zmieniono komunikację marketingową w delikatesach: wprowadzono nowe oznakowania cenowe, plakaty, banery i billboardy i odświeżono gazetkę promocyjną. Ponadto zmieniona została strona internetowa sklepów.
Akcja reklamowa w mediach jest prowadzona od 26 października, obejmuje reklamy wizerunkowe i produktowe w radiu (RMF FM, RMF Maxxx, stacje z pakietu ZET Barometr, Radio Eska i VOX FM) oraz internecie (Onet i Wirtualna Polska). Potrwa miesiąc.
Kreacją i produkcją reklam zajęły się agencje GoldenSubmarine i Hot Head, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Dbamy codziennie” - klientki jako królowe w kampanii Delikatesów Centrum