DDB uruchamia szkołę reklamy
Agencja DDB rozpoczęła pilotażową edycję szkoły reklamy.6-miesięczny staż przygotowuje do pracy w dziale kreacji.
W ramach szkoły reklamy uruchomionej przez agencjęDDB stażyści mogą z bliska obserwować wszystkieetapy przygotowywania kampanii: od briefu klienta, przez pracędziałów strategii i kreacji, aż po produkcję.
- Chcemy w trakcie stażu pokazać, jak ważne są umiejętności, talenti zaangażowanie wszystkich pracowników agencji oraz że podstawą wnaszej branży jest kreatywność i twórcza współpraca - opisujeUrszula Lisiecka, people development director w CP DDBGroup.
Pilotażowa edycja szkoły reklamy trwa 6 miesięcy, a uczestnicyotrzymując wynagrodzenie przygotowują się do pracy w kreacji. DDBplanuje uruchomienie ścieżek stażowych obejmujących inne działyagencji reklamowych.
Dołącz do dyskusji: DDB uruchamia szkołę reklamy