Decathlon promuje hulajnogi w kolejnej odsłonie kampanii "Jedyną zasadą jest przyjemność"
Ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon. Działania stanowią kontynuację platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność", którą przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.
Nowa kampania promuje produkty marki Oxelo, głównie hulajnogi. Spot prezentuje, jak można bawić się na hulajnodze.
Kampania prowadzona będzie w telewizji i internecie. Spot emitowany będzie na antenach TVN, Polsatu oraz w ich stacjach tematycznych. Działania w internecie obejmują social media (Facebook, Instagram Youtube i Snapchat), reklamy na playerach oraz na portalach oraz display (na portalach i w formie targetowania demograficznego i behawioralnego). Całość działań potrwa do czerwca 2018 r.
To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej Decathlonu "Jedyną zasadą jest przyjemność". W poprzednich częściach promowano sprzęt do biegania oraz rowery.
Za kreację odpowiada kreacji jest agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Decathlon promuje hulajnogi w kolejnej odsłonie kampanii "Jedyną zasadą jest przyjemność"