Decathlon promuje rowery szosowe
Decathlon Carbon Challenge - to tytuł nowej kampanii sieci sklepów sportowych Decathlon , promującej rowery szosowe B’Twin 900CF. Kampanię przygotowała agencja Opus B, która właśnie rozpoczęła współpracę z marką.
W ramach Decathlon Carbon Challenge przez dwa tygodnie chętni uczestnicy na stronie akcji zgłaszają się, odpowiadają na pytania i tym samym biorą udział w rywalizacji. Na stronie na bieżąco aktualizowany jest ranking zwycięzców. Jako pierwszy w wyzwaniu weźmie udział ambasador marki Damian Fornalski.
Pomysł na działania reklamowe oparty został na idei współzawodnictwa. Mechanizm jest prosty: na stronie Decathlon Carbon Challenge stworzono wyzwanie dla miłośników tras rowerowych. Przez dwa tygodnie uczestnicy będą odpowiadać na pytania i zgłaszać się do rywalizacji. Ranking z nazwiskami osób, które wezmą udział w wyzwaniu, można obserwować na stronie konkursowej. Jako pierwszy podejmie je utalentowany młody kolarz Damian Fornalski, który został ambasadorem Decathlon. Jeżdżąc różnymi trasami, Fornalski nakręci krótkie filmiki i opowie o cechach produktu. Następnie Damian Fornalski rzuci wyzwanie klientom Decathlon – osoba, która w dwa dni przejedzie najwięcej kilometrów, wygra rower B’Twin 900CF.
W ramach działań digital przygotowano landing page, kampanię display oraz serię video w social media z ambasadorem.
Kampania potrwa do 8 lipca. Przygotowała ją agencja Opus B.
Dołącz do dyskusji: Decathlon promuje rowery szosowe