Deloitte Digital będzie promować Pizza Hut w internecie
Marka Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła agencji Deloitte Digital przygotowanie i realizację działań internetowych na polskim rynku.
Do obowiązków agencji należy m.in. opracowanie strategii i obsługa działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki, w tym dla mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter). Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, do którego stanęły wiodące agencje reklamowe, oferujące usługi z zakresu obsługi nowych mediów. Ich nazw marketer jednak nie ujawnia.
- Wsparcie komunikacji w obszarze digitalowym ma na celu nie tylko wzmocnienie wizerunku marki Pizza Hut online. Chcemy wykorzystać nowe media do zintensyfikowania sprzedaży oraz wsparcia marki również w działaniach prowadzonych offline - zapowiada Iza Zajfert, client service director w Deloitte Digital
Obsługą marki Pizza Hut po stronie Deloitte Digital zajmie się account director Łukasz Szmel.
W ub.r. Pizza Hut promowała się kampanią wspierającą Festiwal Pizzy. Wówczas działania w internecie realizowała agencja Washing Machine.
Dołącz do dyskusji: Deloitte Digital będzie promować Pizza Hut w internecie