SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Deloitte Digital rezygnuje z ATL-u i zwalnia grupowo ponad 30 pracowników

Agencja interaktywna Deloitte Digital redukuje zatrudnienie w swoich biurach w Łodzi i w Warszawie. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w ramach tego procesu zwolniono ponad 30 osób.

Z informacji, do których udało nam się dotrzeć, wynika, że pracę w Deloitte Digital straciło łącznie 36 osób. Są to pracownicy zarówno warszawskiego, jak i łódzkiego biura agencji.

Z naszych informacji wynika, że z agencją rozstają się m.in. jej dyrektorzy kreatywni Magda Drozdowska i Mateusz Książek.

Przedstawiciele Deloitte Digital nie odpowiedzieli nam, pracowników jakich szczebli zwolniono, kto przejmie ich dotychczasowe obowiązki i ile obecnie osób jest nadal zatrudnionych w firmie. - Nie komentujemy szczegółów dotyczących zmian prowadzonych w Deloitte Digital CE - przekazała nam Magdalena Gronert, PR, marketing&communications manager agencji. Dodała, że planując dalszy rozwój zintegrowanej oferty usług łączących strategię i technologię z biznesem, Deloitte Digital CE „centralizuje i rozwija ekspertyzę w obszarach transformacji cyfrowej, digital experience oraz digital core”.

Agencja Deloitte Digital powstała jesienią 2015 roku, w efekcie przejęcia Digital One przez Deloitte. W ub.r. rozbudowywała swój dział kreacji, zatrudnieni zostali m.in. Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek (jako szefowie działu), Karol Majewski, Adam Sierociński i Antoni Kamiński.

- Zmiany w zespole Deloitte Digital CE, które dotyczą również Polski, związane są z realizacją przyjętej strategii biznesowej, z intensywnym pozyskiwaniem nowych kompetencji, optymalizowaniem procesu biznesowego oraz koncentracją na projektach o zasięgu międzynawowym. Także zmiany w zespole Deloitte Digital CE są efektem modyfikacji naszego formatu biznesowego i w skali organizacji mają niewielki zasięg. Mając na uwadze najwyższą jakość usług, jakie świadczymy klientom współpracujemy w ramach globalnych struktur Deloitte Digital koncentrując zasoby, dzieląc się wiedzą doświadczeniami oraz najlepszymi praktykami - poinformowała nas Magdalena Gronert. Podkreśliła ponadto, że oferowane przez Deloitte Digital usługi nie ulegają zmianie, podobnie jak i portfolio klientów.

Według naszych ustaleń zwolnienia są skutkiem zmian zasad działania agencji na polskim rynku. Mają one polegać na rezygnacji z usług z zakresu klasycznego ATL-u i skupieniu się na tzw. usługach doradczych w zakresie digitalu.

W ostatnich latach agencja rozwijała swoje kompetencje w zakresie komunikacji internetowej i doradztwa. W połowie ub.r. przejęła zespół agencji uselab specjalizującej się w projektowaniu usług i produktów, a w sierpniu br. uruchomiła dział digital media, którym kieruje Krzysztof Przybysławski.

Dołącz do dyskusji: Deloitte Digital rezygnuje z ATL-u i zwalnia grupowo ponad 30 pracowników

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz
Typowe chamskie korpo. Zwalniaja znaczy będą zatrudniać. Polaczek przyszedl, zrobil robote, teraz Polaczkowi mowimy won.
0 0
odpowiedź
User
Sceptyk
Wielkie polaczenie reklamy i consultingu trzeszczalo od poczatku. Inne mentalnosci pracownikow i brak wizji kadry zarzadczej. To bylo tylko kwestia czasu, az reklama w Deloitte zostanie zaorana. Najbardziej smiesza agencje reklamowe, ktore zlapaly przynete i zaczely oglaszac, ze one tez robia consulting (DDB, K2 - patrze na Was). Jak wam teraz idzie?
0 0
odpowiedź
User
pavv
Bełkot dnia! Redakcja WM jak nie wie ile osób w w/w firmie wciąż pracuje to niech się zapyta dowolnego pracownika!
0 0
odpowiedź