SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dentsu tworzy globalną sieć kreatywną - dentsu Creative

Grupa dentsu, do której należą m.in. Carat, Isobar integruje swoje agencje kreatywne, tworząc nową sieć dentsu Creative. Utworzenie globalnej sieci kreatywnej jest częścią strategii, której celem jest uproszczenie oferty dla klientów i zapewnienie im jeszcze większego wsparcia biznesowego. Szefem dentsu Creative w Polsce i regionie CEE został Krzysztof Mocek.

Proces integrowania agencji kreatywnych w jedną sieć dentsu Creative dotyczy także rynku polskiego. – W Polsce ten proces rozpoczęliśmy już kilka lat temu a jego zwieńczeniem było zintegrowanie z początkiem tego roku kompetencji rozwijanych w ramach marek Isobar i Red8. Dzięki połączeniu doświadczeń tych dwóch podmiotów byliśmy w stanie zaoferować naszym klientom nowoczesne produkty łączące kreację z technologią w obszarach dotykających budowania marek, tworzenia treści, commerce czy customer experience – tłumaczy Krzysztof Mocek, head of dentsu Creative Polska & CEE. Jak dodaje: – Łącząc różne światy i doświadczenia, budując na kulturze różnorodności byliśmy w stanie dostarczać zupełnie nową wartość naszym partnerom biznesowym w Polsce, regionie CEE ale także pozyskiwać nowe kontrakty globalne, które dzisiaj skutecznie obsługujemy z Warszawy, Białegostoku, Pragi czy Budapesztu.

Sławomir Stępniewski, CEO grupy dentsu w Polsce i CEE dodaje, że od wielu lat sukcesy dentsu wynikają ze zintegrowanego podejścia.  – Tworzymy organizację zorientowaną na klienta i rozwiązywanie jego problemów biznesowych. Tym co nas wyróżnia jest realna współpraca zintegrowanych zespołów, łączenie kompetencji, pobudzanie wewnętrznej kreatywności i zniesienie granicy między poszczególnymi spółkami i brandami. Kluczowa jest dla nas różnorodność, która stanowi siłę naszej firmy i wpływa na nasz dalszy rozwój. Cieszy nas fakt, że zmianę tę dostrzega także rynek - mówi Sławomir Stępniewski, CEO grupy dentsu w Polsce i CEE.

Dentsu Creative składać się będzie z 9000 ekspertów działających na 46 rynkach, ściśle współpracujących z zespołem kreatywnym dentsu Inc. w Japonii. Od listopada ubiegłego roku strukturą zarządzą globalnie Fred Levron, chief creative officer dentsu International. 
 
 

Dołącz do dyskusji: Dentsu tworzy globalną sieć kreatywną - dentsu Creative

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bajtek
o matulu... Ci to tak upraszczają, że z roku na rok coraz bardziej to zaplatane :D
odpowiedź