Desant z Grupy Allegro do Fratrii. Karol Skorupski szefem biura reklamy
Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor biura reklamy Grupy Allegro i GG Network, został od kwietnia br. dyrektorem biura reklamy Fratrii. Wraz z nim z Grupy Allegro i GG Network do wydawcy "W Sieci" przeszli też Marcin Ośmiałowski i Łukasz Sobol.
- Wzmacniamy zespół wydawnictwa w związku z bardzo dobrymi wynikami naszych tytułów i kolejnymi projektami, nad którymi pracujemy - wyjaśnia Tomasz Przybek, prezes Grupy Fratria. - Karol Skorupski to profesjonalista, zna doskonale rynek i rynek zna jego - dodaje.
Fratria w drugiej połowie kwietnia br. zamierza wydać nowy tygodnik o charakterze tabloidu, poświęcony polityce, sprawom społecznym oraz show-biznesowi, zawierający też program telewizyjny. Tytuł ma liczyć 48 stron i ukazać się w nakładzie 500 tys. egz. Jak niedawno informowaliśmy, pracują nad nim byli dziennikarze „Faktu”. Spółka podaje, że powierzchnia reklamowa pierwszego numeru pisma jest już niemal w całości sprzedana.
Karol Skorupski pracował w biurze reklamy Grupy Allegro i GG Network od lutego 2012 roku. Wcześniej przez osiem lat był związany z Ringier Axel Springer Polska - był tam kolejno dyrektorem biura reklamy dziennika „Fakt”, dyrektorem biura reklamy prasy codziennej i dyrektorem sprzedaży korporacyjnej. Wcześniej związany był z Grupą Polskapresse i agencją Media Tak. Jest absolwentem SGH w Warszawie.
Marcin Ośmiałowski był w Grupie Allegro i GG Network dyrektorem sprzedaży agencyjnej. Wcześniej też związany był z RASP jako dyrektor ds. klientów strategicznych i agencyjnych w biurze reklamy prasy codziennej. Z kolei Łukasz Sobol pracował w biurze reklamy Allegro i GG Network jako project manager.
Ostatnio do Fratrii dołączył też Artur Grabowski, który w wydawnictwie został dyrektorem produkcji i dystrybucji (więcej na ten temat).
W portfolio wydawnictwa Fratria są obecnie tygodnik opinii „W Sieci”, miesięczniki „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda” oraz serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl.
Dołącz do dyskusji: Desant z Grupy Allegro do Fratrii. Karol Skorupski szefem biura reklamy