Desperados wybiera w przetargu Digital Kingdom
Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na digitalową obsługę marki Desperados (Grupa Żywiec).
Do głównych zadań agencji będzie należało planowanie i obsługa bieżących aktywności digitalowych marki Desperados, strategia i koordynacja działań z influencerami, obsługa kanałów social media marki oraz prowadzenie aktywacji sprzedażowych w kanale digital z kluczowymi retailerami.
Przetarg na obsługę digitalową Desperadosa trwał od początku listopada do połowy grudnia. W postępowaniu brały udział 4 agencje.
Zobacz: Tidal Premium do wygrania w zabawie Desperadosa
- Jest mi szczególnie miło, że Grupa Żywiec dołącza do grona naszych klientów. Każda agencja w Polsce chce pracować dla prestiżowych marek wyznaczających trendy na rynku, a taką od lat jest marka Desperados. Zwycięstwo w tak mocno obsadzonym przetargu, nie tylko cieszy, ale również potwierdza siłę naszej strategii i kreacji - komentuje Gustaw Rozmarynowski, partner / new business director Digital Kingdom.
W ostatnich latach za obsługę marki Desperados w internecie odpowiadała agencja VMLY&R.
Zobacz: Bezalkoholowy Desperados z telewizyjną kampanią reklamową
Ostatnie działania reklamowe Desperadosa w digitalu to kampania wspierająca promocję w sieci Żabka „Desperados GO Gdańsk 2021”.
Dołącz do dyskusji: Desperados wybiera w przetargu Digital Kingdom