Dialog w liczbach
Nowe usługi, nowe promocje w Dialogu
Dynamiczny rozwój Spółki. Stały wzrost liczby klientów i użytkowników Internetu. Nowe usługi dostępowe - jedne z najniższych cen w Polsce. Najwyższy wskaźnik zadowolenia klientów.
W sieci Dialogu dzwoni obecnie ponad 423 tysięcy linii - od początku roku ilość ta wzrosła o 16 tysięcy. Wskaźnik biznes - mix określający ilość klientów biznesowych wyniósł w czerwcu br. 23,4 proc.
Wyniki raportu TNS Telecoms Index (maj 2004) badającego satysfakcję z usług świadczonych przez operatorów telefonii stacjonarnej pokazały, że średni poziom zadowolenia klientów Dialogu w maju br. wyniósł 7,7 punktów i był najwyższy ze wszystkich porównywanych operatorów telefonii stacjonarnej (dla przykładu TP S.A. - 6,3 punktów, Netia - 7,3).
Z usług dostępu do Internetu korzysta ponad 78 tysięcy internautów. Dynamicznie rośnie liczba korzystających z usługi szerokopasmowego dostępu do sieci w technologii DSL. Jest ich już ponad 1650.
DIALNET DSL charakteryzuje się najlepszym w Polsce stosunkiem oferowanej przepływności do ceny. Ceny te są teraz jeszcze niższe. DIALNET DSL 1 (szerokość pasma 1 Mb/s) i DIALNET DSL 2 (szerokość pasma 2 Mb/s) można aktywować już za 96 zł. Miesięczna opłata za korzystanie z opcji DIALNET DSL 1 wynosi tylko 99 zł. Usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu w Dialogu jako jedyne w Polsce zapewniają stały adres IP oraz brak jakichkolwiek ograniczeń wielkości transmitowanych plików.
Od 1 lipca oferta Dialogu rozszerzyła się o DIALNET 150 - to pakiet 150 godzin do wykorzystania o dowolnej porze dnia i nocy za 39 zł miesięcznie. Ta oferta gwarantuje 3 razy więcej godzin za niższą cenę niż dotychczasowe usługi DIALNET 50 po południu i DIALNET 50 wieczorem. Niewykorzystany limit przechodzi automatycznie na kolejny miesiąc, a czas przebywania w sieci rozliczany jest co do sekundy.
Wprowadzono również zmiany w usłudze DIALNET 50 o poranku - nowa usługa DIALNET 50 to pakiet 50 godzin do wykorzystania w dowolnym czasie. Cena jest znacznie niższa i wynosi tylko 30 zł miesięcznie. Również w tej usłudze niewykorzystany limit przechodzi na kolejny miesiąc, a czas przebywania w sieci rozliczany jest sekundowo.
Jeszcze w lipcu uruchomione zostaną testowe instalacje punktów bezprzewodowego dostępu do Internetu w technologii WiFi. Zasięgiem sieci objęte zostaną okolice wszystkich Biur Obsługi Klienta. W okresie testowym - do końca 2004 roku - za dostęp nie będą pobierane żadne opłaty.
Dołącz do dyskusji: Dialog w liczbach