Digit-all-time w ATM
ATM S.A. włączył do swojej oferty nowy produkt o nazwie Digit-all-time - wielokanałową platformę dla interaktywnych usług rozrywkowych (np. interaktywnych gier dla użytkowników telefonów komórkowych)
Platforma Digit-all-time pozwala na tworzenie treści — głównie gier interaktywnych i quizów — w których może równolegle uczestniczyć wielu użytkowników telefonów mobilnych. Pozwala na bezpośrednie współzawodnictwo graczy, zdalne sterowanie obiektami w czasie rzeczywistym i wiele form wizualizacji. Może służyć rozrywce lub promocji. Używa nowoczesnych kanałów komunikacji (SMS, MMS, J2ME, WAP, IVR) w połączeniu z technologiami internetowymi i telewizyjnymi.
Prototyp platformy Digit-all-time został stworzony przez zespół pasjonatów, tworzących obecnie Dział Aplikacji Interaktywnych ATM S.A. Tenże zespół, w oparciu o swoje prototypowe rozwiązania, osiągnął kilka znaczących sukcesów, w postaci działających wdrożeń w Portugalii, Izraelu i Kuwejcie, a także w Polsce.
Produkt adresowany jest głównie do operatorów telefonii mobilnej, nadawców telewizyjnych i niezależnych dostawców usług dla użytkowników telefonów mobilnych.
Warszawska spółka inwestuje w rozwój prototypu do postaci w pełni komercyjnego produktu, który zamierza zaoferować klientom już w drugiej połowie bieżącego roku. ATM wiąże z platformą Digit-all-time plany ekspansji na rynki Unii Europejskiej oraz rozważa możliwość zawarcia umów o współpracy z innymi producentami rozwiązań dla operatorów mobilnych. Wyrazem tego jest udział ATM w targach 3GSM World Congress, które odbędą się w Cannes w połowie lutego 2005r.
Dołącz do dyskusji: Digit-all-time w ATM