Disco Polo Music ogląda 10 tys. widzów. „Disco Hit Festiwal Kobylnica” hitem
Kanał Disco Polo Music w pierwszych tygodniach emisji oglądało w każdej minucie niemal 10 tys. widzów, a jego wpływy z reklam wyniosły 13,40 mln zł. Najwięcej widzów na antenie stacji zgromadził „Disco Hit Festiwal Kobylnica”.
Kanał Disco Polo Music rozpoczął nadawanie 1 maja 2014 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż do 7 lipca br. jego średnia minutowa oglądalność wyniosła 9,7 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Największą widownię do tej pory w Disco Polo Music zgromadził „Disco Hit Festiwal Kobylnica”, który 4 lipca br. obejrzało 284 tys. osób. Muzyczne wydarzenie oglądać można było również w otwartym Polsacie, a jego transmisja była oficjalną inauguracją stacji Disco Polo Music (więcej na ten temat). Na drugiej pozycji znalazł się pokazany 18 maja program „Piosenka na życzenie” z widownią na poziomie 110 tys. oglądających. Podium zamyka „Scena Disco Polo” z 7 czerwca - 82 tys. widzów.
Trzy topowe programy Disco Polo Music
Program | Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||||
DISCO HIT FESTIVAL KOBYLNICA 2014 /RELACJA/ | 04-07-2014 | 22:01 | 23:45 | 283 867 | 2,35% |
PIOSENKA NA ZYCZENIE /PROG.MUZ.POL./ | 18-05-2014 | 10:00 | 11:00 | 110 254 | 1,23% |
SCENA DISCO POLO /PROG.MUZ.POL./ | 07-06-2014 | 11:00 | 12:03 | 82 413 | 1,83% |
Przypomnijmy, iż w pierwszym tygodniu nadawania (tj. w okresie od 1 do 7 maja br.) Disco Polo Music śledziło średnio 12,5 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 0,19 proc. 0,30 proc. udziału (zobacz te dane).
Warto dodać, iż średni dobowy udział głównego konkurenta Disco Polo Music, czyli kanału Polo TV w okresie od 1 maja do 7 lipca br. wyniósł odpowiednio 0,75 proc. i 1,16 proc. Należy jednak uwzględnić fakt, iż kanał Disco Polo Music oglądać można tylko w Cyfrowym Polsacie oraz na platformie nc+. Natomiast stacja Polo TV jest szerzej dostępna na rynku, m.in. nadaje w naziemnej telewizji cyfrowej, jest też obecna w licznych sieciach kablowych.
Wpływy reklamowe Disco Polo Music do tej pory wyniosły 13,40 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Disco Polo Music to kanał prezentujący muzykę disco polo, dance i biesiadną, 20. stacja Telewizji Polsat. Jego szefową jest Monika Wojdyga-Makowska.
Dołącz do dyskusji: Disco Polo Music ogląda 10 tys. widzów. „Disco Hit Festiwal Kobylnica” hitem