Discovery uruchamia Digital Studios Group do tworzenia internetowych treści wideo
Koncern Discovery powołał Digital Studios Group - nowy podmiot, który będzie się zajmował tworzeniem treści wideo przeznaczonych dla serwisów i innych internetowych działań prowadzonych przez stacje telewizyjne należące do Discovery. Szefową Digital Studios Group została Vikki Neil.
Jak informuje Discovery Digital Studios Group powołano w związku z coraz większym znaczeniem internetu i aktywności w sieci ze strony stacji i kanałów należących do tego nadawcy. Obecność w przestrzeni cyfrowej wymaga od nich często specjalnie przygotowanych treści, czym w założeniach ma się zajmować powołany właśnie podmiot.
W założeniach uruchomiona firma będzie produkować materiały wideo, które mają być emitowane na platformach społecznościowych oraz w serwisach internetowych takich stacji jak Food Network, HGTV czy Travel Channel. W przyszłości Digital Studios Group będzie także tworzyć treści dla zewnętrznych partnerów biznesowych Discovery świadcząc szeroki wachlarz usług związanych z kreacją treści.
Szefową nowej firmy mianowano Vikki Neil, która przez przejęciem przez Discovery koncernu Scripps Network Interactive sprawowała funkcję wiceprezesa Scripps Lifestyle Studios.
W II kwartale 2018 roku koncern Discovery osiągnął przychody wyższe o 63 procent rok do roku. Motorem wzrostów był segment reklamowy, w którym nadawca osiągnął poziom prawie 1,5 mld dolarów. Kwartalny zysk netto Discovery okazał się niższy w porównaniu z poprzednim rokiem, przyczyną są głównie koszty związane z przejęciem Scripps Networks Interactive.
Dołącz do dyskusji: Discovery uruchamia Digital Studios Group do tworzenia internetowych treści wideo