Dominik Piwek: z Metro Properties do Balmain
Dominik Piwek objął stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w firmie Balmain. Poprzednio pełnił taką samą funkcję w Metro Properties, a wcześniej pracował w agencjach Publicis i BBDO Worlwide.
W Balmain Dominik Piwek odpowiada za zarządzanie działaniami marketingowymi oraz tworzenie i realizację strategii komunikacji reklamowo-marketingowej i PR dla centrów handlowych zarządzanych przez tę spółkę. Objęte przez niego stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR to nowo utworzona funkcja w firmie.
Poprzednio Piwek przez siedem lat pracował jako dyrektor ds. marketingu i PR w Metro Properties. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi Publicis i BBDO Worlwide, gdzie współtworzył strategie komunikacji m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways i Red Bull. W branży marketingowej pracuje ogółem od 1994 roku.
Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim oraz University of London na kierunku polityka i ekonomia krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Od 2011 roku jest członkiem jury Polskiej Rady Centrów Handlowych PRCH.
Dołącz do dyskusji: Dominik Piwek: z Metro Properties do Balmain