Domino’s Pizza w pierwszej kampanii telewizyjnej reklamuje pizzę Tex-Mex (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza prowadzona w telewizji. Adaptacją spotów na polski rynek zajęła się agencja Communication Unlimited.
- To debiutancka kampania telewizyjna Domino’s Pizza w Polsce. Sieć bardzo dynamicznie się rozwija. Kampania telewizyjna to istotny krok w umacnianiu pozycji marki zarówno w oczach naszych klientów, jak i potencjalnych franczyzobiorców. Oczywiście silnym narzędziem sprzedażowym jest oferta promocyjna - opisuje Maciej Jania, dyrektor zarządzający w Domino’s Pizza Poland.
W reklamie prezentowana jest wprowadzona właśnie do menu pizza Tex-Mex oraz promocja, w ramach której przy zamówieniach telefonicznych i na stronie dominospizza.pl otrzymuje się 50-procentową zniżkę. Promocja potrwa do 11 lutego.
Oprócz telewizji kampania obejmuje radio.
Adaptacją spotu telewizyjnego na polski rynek zajęła się agencja Communication Unlimited.
Dołącz do dyskusji: Domino’s Pizza w pierwszej kampanii telewizyjnej reklamuje pizzę Tex-Mex (wideo)