Dostraja się do ciebie - kampania telewizji internetowej WPtv
Kampania telewizji internetowej portalu Wirtualna Polska obecnabędzie w środkach komunikacji miejskiej, w akademikach, nauczelniach i w klubach. Jej hasło "Dostraja się do ciebie".
W kampanii wykorzystano różne media. Ambient: zawieszki nadrzwiach w akademikach, uchwyty w komunikacji miejskiej (autobusy),naklejki na ławki w sieciach szkół językowych (ProfiLingua),naklejki na lustrach w przymierzalniach, wobblery przy kasach,spoty na plazmach w sieciach odzieżowych (Cropp Twon, Reserved, BigStar, Troll, Mouse), podkładki pod talerze i stojaki na stolikach wsieciach restauracji Sphinx.
Wykorzystano też indoor: plakaty w szkołach średnich i nauczelniach wyższych, plakaty w toaletach w klubach; prasę:młodzieżowa, kobieca, life style, tygodniki opinii etc.; radio:Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Planeta, Trójka; internet: kampaniapromocyjna na WP oraz poza portalem (gratka.pl, serwisy IDG,Google).
Kampania ma zasięg ogólnopolski, jednak ze szczególnymnatężeniem prowadzona jest w 6 największych aglomeracjach w Polsce:Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Katowice, Poznań.
Kreacją zajęła się agencja reklamowa Touchpoint RC. Zakupem iplanowaniem mediów Dział Komunikacji Wirtualnej Polski (prasa,radio, ambient); Initiative Media (ambient).
Dołącz do dyskusji: Dostraja się do ciebie - kampania telewizji internetowej WPtv