DoubleVerify przejmuje Meetrics
DoubleVerify Holdings, operator światowej platformy software’owej wyspecjalizowanej w pomiarach i analityce mediów cyfrowych, przejmuje Meetrics, europejską firmę zajmującą się weryfikowaniem efektywności reklam w internecie. Transakcja ma zostać sfinalizowana w trzecim kwartale br.
DoubleVerify ma siedzibę główną w Nowym Jorku, spółka jest notowana na amerykańskiej giełdzie, obsługuje reklamodawców na całym świecie. Centrala Meetrics z kolei usytuowana jest w Berlinie, a spółka obsługuje klientów z 23 rynków europejskich.
Akwizycja, której szczegółów nie ujawniono ma na celu wzmocnienie globalnych działań DoubleVerify.
Zespoły Meetrics ds. sprzedaży, produktowe i inżynieryjne będą nadal działać z biur w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), wzmacniając i rozszerzając działalność komercyjną DoubleVerify w tym regionie. Transakcja ma zostać zamknięta w trzecim kwartale 2021 roku.
Firma Meetrics została założona w 2008 roku w Berlinie. Oferuje kompleksowe rozwiązania i pomiary jakości mediów w zakresie Viewability (widoczności reklam), fraudów, brand safety (bezpieczeństwa marki w sieci) itp.
Dlaczego DoubleVerify zdecydował się kupić Meetrics
Meetrics nawiązał oficjalne partnerstwa w zakresie pomiaru weryfikacji reklam z Google i Facebookiem. Obecnie obsługuje ponad 80 klientów w 23 krajach w Europie.
- Misją DoubleVerify jest uczynienie reklamy cyfrowej jeszcze silniejszą i bezpieczniejszą, zapewniając globalnym markom przejrzystość i zaufanie do ich działań w obszarze digital - komentuje Mark Zagorski, CEO DoubleVerify
- Naszą strategią wspierającą tę misję jest weryfikacja jakości wszędzie – jeśli chodzi o kanały, formaty, platformy, jak i lokalizacje geograficzne. Przejęcie Meetrics w pełni wspiera to podejście i wzmacnia nasz zasięg operacyjny w regionie EMEA, dodając do stanu naszego posiadania doświadczone zespoły sprzedaży, produktowe i inżynieryjne oraz trwałe relacje z klientami – to wszystko pomoże nam jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój naszego międzynarodowego biznesu - dodaje.
Dołącz do dyskusji: DoubleVerify przejmuje Meetrics