DoubleVerify poszerza współpracę z YouTube
Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, rozszerza dotychczasową współpracę z YouTube o możliwości pomiaru Brand Safety i Suitability również na YouTube Shorts. Ma to pozwolić na lepszą ochronę marek.
- Ogłoszenie dotyczące poszerzenia współpracy jeszcze mocniej podkreśla nasze zaangażowanie w ochronę wartości marki i reputacji we wszystkich kanałach medialnych – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. - Nasza innowacyjna oferta na YouTube Shorts zapewnia reklamodawcom korzystającym z YouTube narzędzia, których potrzebują, aby zwiększyć przejrzystość i pewność inwestycji w media oraz weryfikować zgodności treści z wartościami marki.
YouTube Shorts umożliwia twórcom kontentu „produkcję” filmów wideo, przy użyciu wyłącznie telefonów komórkowych; co miesiąc loguje się do nich ponad 2 miliardy użytkowników. Dzięki reklamom w YouTube Shorts marketerzy mogą nawiązywać kontakt z odbiorcami za pomocą interaktywnych, dostosowanych do urządzeń mobilnych kreacji, zwiększających zaangażowanie i zwiększających skuteczność ich kampanii w YouTube.
W lipcu 2023 r. DV ogłosiło uruchomienie pomiaru widoczności (viewability) i invalid traffic w YouTube Shorts. Dzięki obecnemu poszerzeniu współpracy o narzędzia do pomiaru Brand Safety i Suitability marki reklamodawcy będą mogli mierzyć i weryfikować dopasowanie kampanii do bezpiecznych i odpowiednich filmów YouTube Shorts.
Dzięki tej poszerzonej współpracy reklamodawcy zyskują m.in. dokładną klasyfikację, spójne ustawienia i wskaźniki oraz zaufany pomiar.
Dołącz do dyskusji: DoubleVerify poszerza współpracę z YouTube