SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dunnhumby przejmuje Sociomantic Labs

Agencja Dunnhumby ogłosiła przejęcie firmy Sociomantic Labs, należącej do Tesco. Szczegółów transakcji nie ujawniono.

Sociomantic Labs zajmuje się technologią spersonalizowanej reklamy cyfrowej, w szczególności tzw. real-time bidding (RTB), social targeting czy retargeting. Spółka kładzie szczególny nacisk na budowanie zaangażowania kupujących w czasie rzeczywistym, dzięki pozyskiwaniu na bieżąco danych z CRM-ów firm współpracujących (ang. streaming CRM).

Agencja Dunnhumby analizuje zachowania konsumenckie w sposób tradycyjny oraz przez internet.

Dołącz do dyskusji: Dunnhumby przejmuje Sociomantic Labs

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl