Durex przedstawia „Pleasure Spot"
W ramach letniej kampanii promującej najcieńsze prezerwatywy w portfolio Durex (Reckitt) marka uruchomiła aktywację „Pleasure Spot".
W zamyśle ożywienia i stymulowania wszystkich zmysłów, Durex wraz z agencją kreatywną DDB, przygotował „Pleasure Spot", który pod postacią niestandardowej fotobudki, zapewni kompleksowe, wielowymiarowe doświadczenie poprzez aktywację wielu zmysłów jednocześnie.
- Ciągle pracujemy nad nowoczesnymi rozwiązaniami i takim są właśnie nowe, ulepszone Durex Invisible. To najcieńsze prezerwatywy w naszym portfolio, stworzone w oparciu o innowacyjną formułę. Oprócz cienkości, dla maksymalnych doznań, prezerwatywy mają też przyjemniejszy zapach oraz anatomiczny kształt Easy-on dla jeszcze lepszego dopasowania – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, category manager wellbeing Poland & EE, Reckitt.
Dodatkowo kampania Durex obejmuje spot reklamowy.
Odwiedzający będą mogli skorzystać z Pleasure Spotu w warszawskim Lunaparku w dwóch terminach 5-6 sierpnia oraz 12-13 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Durex przedstawia „Pleasure Spot"