SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dwa światy - jeden magazyn” w kampanii „Existence”

Na outdoorze i w salonach prasowych rusza kampania reklamowa czasopisma „Existence”. Akcję pod hasłem „Dwa światy – jeden magazyn” we własnym zakresie przygotowało wydawnictwo Ginza Media Goup.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa „Existence” ma charakter wizerunkowy, podkreślając, że czasopismo to jako jedyne na polskim rynku łączy dwie filozofie życia: slowlife i speedlife. Akcja jest związana z faktem, że od marca „Existence” będzie się ukazywać jako dwumiesięcznik.

Działania reklamowe pod hasłem „Dwa światy – jeden magazyn” są prowadzone na outdoorze oraz w salonach prasowych sieci Empik, Relay, InMedio na terenie całego kraju.

Kreację kampanii przygotował Igor Żakowski, dyrektor artystyczny publikującego „Existence” wydawnictwa Ginza Media Group, natomiast planowaniem i zakupem mediów firma ta zajęła się we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: „Dwa światy - jeden magazyn” w kampanii „Existence”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
slaba ta kampania...
odpowiedź
User
gosc
bardzo ciężko dostać ten miesięcznik graniczy to z cudem proszę o jakieś wskazówki ewentualnie kontakt z redakcją czy jest możliwa prenumerata.
odpowiedź