SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„DYou – dla Ciebie” – nowy lifestylowy magazyn dla nastolatek

Egmont Polska wprowadził na rynek miesięcznik “DYou – dla Ciebie”. Jest to magazyn lifestylowy na licencji Disneya, kierowany do dziewczynek w wieku od 10 do 15 lat. Pierwszy numer ukazał się w piątek 28 stycznia br.

Layout pisma nawiązuje do grafiki stron internetowych. Na 68 stronach “DYou” znaleźć można wywiady z gwiazdami młodego pokolenia, reportaże z koncertów i planów filmowych, ciekawostki i plotki ze świata celebrytów. W magazynie są też opisy i testy nowości rynkowych (np. kosmetyków czy sprzętu sportowego), a także quizy i psychotesty. Redaktor prowadzącą tytułu została Magdalena Jaworska. Magazyn kosztuje 7,99 zł, a jego nakładu wydawca nie ujawnia. Do pierwszego numeru dołączono torebkę.



Wprowadzenie miesięcznika na rynek wspierane jest kampanią w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasie, internecie (m.in. Fotka.pl), kinie (Multikino) oraz w punktach sprzedaży prasy. 

Spot telewizyjny został przygotowany przez agencję DSK, media zaś zakupił MPG. W internecie za kreację odpowiadał Nethouse, a media zakupił Infinity Media.

Dołącz do dyskusji: „DYou – dla Ciebie” – nowy lifestylowy magazyn dla nastolatek

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Madziuu333 ; DD
Spoczko gazeta. ;DD
nawet fajne czasem dodatki ;DD

odpowiedź
User
jeju
wujek mi kupił, nawet fajna :)
odpowiedź
User
mila
wywiady moda i to wszystko jest super
odpowiedź