SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziadek do orzechów nadal będzie pracować dla marki Góralki

Producent wafelków Góralki, firma IDC Polonia, zdecydował się na przedłużenie współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów.

Agencja zajmuje się obsługą mediów społecznościowych marki Góralki od czasu wygranego przetargu, zimą 2020 roku. Teraz współpracę przedłużono po raz drugi na okres jednego roku.

Dziadek do orzechów będzie nadal odpowiedzialny za działania ongoingowe, obsługę kampanii płatnych, współpracę z influencerami, a także organizację aktywacji i dodatkowych kampanii.

- To zawsze dobra wiadomość, gdy klient, z którym już współpracujemy decyduje się na przedłużenie umowy. Dla nas to jasny sygnał, że przedstawiciele marki są zadowoleni z naszych działań i otwarci na nowe wyzwania. Nasz zespół ma już mnóstwo pomysłów i nie możemy się doczekać, by wcielić je w życie - mówi Ewa Sulewska, content managerka w Dziadku do orzechów.

Dołącz do dyskusji: Dziadek do orzechów nadal będzie pracować dla marki Góralki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl