Dziesięć projektów polskich agencji w finale Sabre EMEA Awards
W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży PR Sabre EMEA Awards zgłoszono 760 indywidualnych kampanii. Z Polski w finale konkursu znalazły się agencje: Hill+Knowlton Strategies Poland, Clue PR, MSL, Icon Strategies, MJCC, Komunikacja Plus, Public Dialog, Maurent PR, El Padre.
W tegorocznej edycji zgłoszono 760 indywidualnych kampanii, co łącznie dało 2200 zgłoszeń, ponieważ niektóre były prezentowane w kilku kategoriach. 8 agencji z Polski znalazło się w finale.
Organizowany przez PRovoke Media SABRE EMEA to jedne z największych europejskich konkursów branży public relations.
W gronie finalistów Polskę reprezentują
1. Kategoria: Home & Furniture- “Feel the Pepco Values, czyli nowa odsłona wartości! z Pepco”- Pepco, MJCC
2. Kategoria: Consumer Products: “Dziewczynki mogą wszystko”- the LEGO Group, Clue PR
3. Kategoria: Real Estate: “Polskie miasta przyszłości 2050”- Saint-Gobain Grou, Icon Strategies
4. Kategoria: Pharmaceutical RX: “Powrót z depresji”- Janssen Poland, Hill+Knowlton Strategies Poland
5. Kategoria: ESG Campaig: “Huawei Startup Challenge”- Huawei with MSL Poland
6. Kategoria: Public Education: “Przywódczynie 3.0. Wojowniczki, Królowe i Siłaczki ”- WiseRabbit, Clue PR
7. Kategoria: Issue Management: “To nie rury były przyczyną ogromnej katastrofy Wisły”- Amiblu, Public Dialog, Maurent PR
8. Kategoria: The Baltic: “Rozbudowa fabryki elektrolitu w Polsce" - Capchem, Komunikacja Plus
9. Kategoria: The Baltic: “SUPERBET RAPID & BLITZ WARSAW 2022”- Superbet, Clue PR, HONEST Media, El Padre
10. Kategoria: The Baltic: „Porozmawiajmy szczerze o otyłości” - Novo Nordisk, MSL Poland
Tegoroczna gala SABRE Awards odbędzie się w 23 marca we Frankfurcie. Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny.
Dołącz do dyskusji: Dziesięć projektów polskich agencji w finale Sabre EMEA Awards