SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edelman dla kampanii "Choice" Coca-Coli

Agencja Edelman rozpoczęła działania public relations w ramach kampanii "Choice" Coca-Coli. Akcja, która przebiega pod hasłem "Nawadniaj się ze smakiem", ma charakter edukacyjny.

.Działania public relations w ramach kampanii "Choice" Coca-Coli podkreślają, że każdy napój bezalkoholowy ma swój udział w nawadnianiu organizmu człowieka, dlatego odpowiedni poziom nawodnienia organizmu łatwiej jest utrzymać osobom, które piją różne rodzaje płynów w ciągu dnia. Celem akcji pod hasłem "Nawadniaj się ze smakiem" jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola. Kampania podkreśla różnorodność smaków funkcji, i zawartości kalorii w tych produktach oraz znajdujące na ich opakowaniach informacje o wskazanym dziennym spożyciu ułatwiające opracowanie zbilansowanej diety.

Działania skierowane są zarówno do konsumentów, jak i ekspertów w żywieniu i dietetyce. Kampanię - zaplanowaną do czerwca przyszłego roku - prowadzi agencja Edelman, która została wybrana w przetargu zorganizowanym w październiku.

Dołącz do dyskusji: Edelman dla kampanii "Choice" Coca-Coli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl