Efekt ekstremalnego orzeźwienia reklamuje Tymbark Next Ice Tea (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa nowego napoju marki Tymbark (z portfolio Grupy Maspex Wadowice) - Tymbark Next Ice Tea. Akcję przygotowały firmy 21East i Mindshare Polska.
Spot Tymbark Next Ice Tea pokazuje, jak składniki tego napoju, owoce i mrożona herbata, dosłownie atakują młode osoby. Ma to odzwierciedlać efekt ekstremalnego orzeźwienia zapewniany przez napój.
Tymbark Next Ice Tea jest skierowany do młodych, aktywnych osób. Jest dostępny w czterech wariantach smakowych (brzoskwiniowym, cytrynowym z czarną herbatą, brzoskwiniowo-cytrynowym i cytrynowo-limonkowym z zieloną herbatą) w butelkach o pojemności 0,5 i 1,5 l.
Kreację kampanii przygotowała agencja 21East, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Efekt ekstremalnego orzeźwienia reklamuje Tymbark Next Ice Tea (wideo)