SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Efekt ekstremalnego orzeźwienia reklamuje Tymbark Next Ice Tea (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa nowego napoju marki Tymbark (z portfolio Grupy Maspex Wadowice) - Tymbark Next Ice Tea. Akcję przygotowały firmy 21East i Mindshare Polska.

Spot Tymbark Next Ice Tea pokazuje, jak składniki tego napoju, owoce i mrożona herbata, dosłownie atakują młode osoby. Ma to odzwierciedlać efekt ekstremalnego orzeźwienia zapewniany przez napój.

Tymbark Next Ice Tea jest skierowany do młodych, aktywnych osób. Jest dostępny w czterech wariantach smakowych (brzoskwiniowym, cytrynowym z czarną herbatą, brzoskwiniowo-cytrynowym i cytrynowo-limonkowym z zieloną herbatą) w butelkach o pojemności 0,5 i 1,5 l.

Kreację kampanii przygotowała agencja 21East, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Efekt ekstremalnego orzeźwienia reklamuje Tymbark Next Ice Tea (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Gdyby ktoś nie wiedział...utwór, który leci w tle to: Flume - Holdin On :)
odpowiedź