Effective Media Solutions i Cityboard Media wygrały przetarg na obsługę mediową Warszawy
Władze Warszawy rozstrzygnęły przetarg na doradztwo mediowe i zakup mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrały - spośród 8 agencji - Effective Media Solutions i Cityboard Media.
Przetarg dotyczył realizacji usług na potrzeby prowadzenia kampanii informacyjnych miasta Warszawy w zakresie doradztwa mediowego i zakupu mediów (radio i prasa) oraz powierzchni na nośnikach outdoor-owych typu backlight i frontlight.
Postępowanie podzielono na 3 części.
Część pierwsza dotyczyła doradztwa mediowego i zakupu mediów (radio i prasa)- tutaj budżet wynosi 2,24 mln zł. W tej części władze stolicy wybrały do współpracy Effective Media Solutions z ceną 2,26 mln zł.
Część druga obejmowała zakup powierzchni ekspozycyjnej (backlight). W tej części przetarg unieważniono, bo złożone w nim oferty przekraczały budżet (1,78 mln zł), jaki na ten cel miał przeznaczyć stołeczny ratusz.
Część trzecia postępowania dotyczyła zakupu powierzchni ekspozycyjnej (frontlight) - budżet to 853,7 tys. zł. W tej części do współpracy wybrano Cityboard Media, która złożyła ofertę z ceną 730,6 tys. zł.
Wybrane przez władze Warszawy agencje będą dla nich pracować do listopada 2024 roku.