SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Effie 2013: zgłoszenia do 17 czerwca, Mirosław Godlewski na czele jury

W tegorocznej edycji konkursu Effie projekty w 20 kategoriach będzie można zgłaszać do 17 czerwca, a nagrody zostaną rozdane 14 października. Przewodniczym jury został Mirosław Godlewski, prezes Netii.

Zgłoszenia do tegorocznej, 14. edycji Effie można przesyłać poprzez serwis platforma.sar.org.pl. Natomiast informacje o konkursie, regulamin oraz materiały pomagająca zgłosić kampanię i załączyć materiały dowodowe i kreację są dostępne na stronie effie.pl.

W Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards nagradzane i wyróżniane są najbardziej skuteczne prace branży komunikacji marketingowej. Konkurs otwarty jest na wszelkie rodzaje komunikacji z konsumentem - tradycyjne i alternatywne, cyfrowe i drukowane, design i reklamy, płatne i pro bono. Zgłaszać można każdą formę komunikacji marketingowej – jeśli ma się wnikliwą strategię, doskonałą kreację oraz świetne wyniki marketingowe, które tego dowodzą i które można udokumentować

Głównym przewodniczącym w tegorocznej edycji Effie jest Mirosław Godlewski, natomiast poszczególnymi grupami jurorskimi będą kierować Marcin Kubajczyk (global OTC director Polpharma Group), Bartek Gołębiowski (partner i dyrektor kreatywny agencji Gong), Jaromir Sroga (dyrektor biura reklamy Eurozetu), Wojciech Pronobis (head of marketing w Prudential Polska) i Piotr Chęcielewski (wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska).

Z kolei w skład komitetu organizacyjnego obecnej edycji Effie, mocno zmienionego w porównaniu z ub.r., wchodzą Izabela Albrychiewicz (dyrektor zarządzający MEC), Beata Golubińska (CEO w Starcom MediaVest), Agnieszka Kosik (CEO w MediaCom Warszawa), Katarzyna Łakińska (prezes V&P), Justyna Mazur (dyrektor zarządzająca ZenithOptimedia Group), Anna Pańczyk (dyrektor generalny Change Communications), Grażyna Skarżyńska (partner & managing director Albert Luberjacker), Olga Sobieraj (CEO w Ogilvy&Mather Poland), Cezary Antoń (dyrektor zarządzający i partner w Fat Baby), Marcin Gaworski (dyrektor zarządzający i partner w 180heartbeats + Jung von Matt), Michał Kazimierczak (szef grupy Young & Rubicam Brands), Łukasz Lewandowski (wiceprezes K2), Radosław Miklaszewski (CEO w Walk), Szymon Walkiewicz (partner i business development director w Walk) i Michał Wronecki (client service director i partner w Brasil).

Wyniki tegorocznej edycji Effie zostaną ogłoszone w trakcie gali 14 października br. W ub.r. złote nagrody w Effie przyznano kampaniom „Uważam Rze”, Alior Banku i Harnasia, a najwięcej nagród dostały domy mediowe MEC, Mediacom Warszawa i Carat oraz agencja reklamowa DDB Warszawa (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Effie 2013: zgłoszenia do 17 czerwca, Mirosław Godlewski na czele jury

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl