Effie Awards 2006
Do siódmej edycji Effie Awards 2006 zgłoszonych zostało 161 kampanii reklamowych.
O nagrody ubiegać się będzie 100 kampanii reklamowych zgłoszonych przez agencje reklamowe, oraz 61 kampanii zgłoszonych przez domy mediowe. (Dla porównania w 2004r. było ogółem 86 zgłoszeń (59 AR i 27 DM), w 2005 102 zgłoszenia (70 AR, 32 DM). Najwięcej zgłoszeń nadesłały: MediaCom – 16, ZenithOptimedia Group – 9, Starcom - 8.
Nastąpiły zmiany regulaminowe. Agencje Reklamowe i Domy Medowie zgłaszały prace w tych samych kategoriach. Obrady jury konkursowego będzie 2 stopniowe. Najpierw jurorzy będą oceniali prace przez internet głosując na nominacje, a następnie w jednodniowej sesji wspólnej w Pałacyku Sobańskich wybiorą prace nagrodzone.
Konkurs wspiera merytorycznie firma Ernst & Young. Pracownicy firmy przeprowadzają audyt zgłoszonych prac, oraz będą nadzorowali obrady jury, prowadzili statystykę głosowania.
W tym roku jak i w latach ubiegłych Sponsorami Strategicznymi EFFIE są: Axel Springer Polska, TVN – ITI; Radio ZET. Sponsorami Wspieraj ącymi są: Presspublica, Clear Channel, NEM, Zefa Images. Zwiększyła się również lista Patronów Medialnych konkursu. Mediami patronującymi konkursowi i wspierającymi EFFIE poprzez zamieszczanie reklam konkursu są: Radio ZET, Radiostacja; TVN, TVN24; Newsweek, Forbes; BHR Polska; Rzeczpospolita; ClearChannel, Onet.pl. ; oraz media branżowe Brief; Press; Konkurs wspiera kompania Piwowarska. Kampania przygotowana została przez agencję G7, planem mediów zajął się dom Mediowy Universal McCann, oraz Zentropy Partners – twórca strony internetowej EFFIE
Gala Konkursu, odbędzie się 23. października. w Teatrze Wielkim w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Effie Awards 2006