94 nominacje w Effie Awards 2022, najwięcej dla Maspexu, Starcomu i LiquidThread
SAR ogłosił listę projektów nominowanych w 23. edycji Effie Awards Poland. Jury przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji - LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).
Prawie 200 ekspertów zasiadających w 12 grupach jurorskich, wybrało działania lub kampanie i rozwiązania marketingowe nominowane do nagrody Effie Awards 2022. Jury pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, oceniło rekordową w historii konkursu liczbę zgłoszeń. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii (w tym 6 nowych).
LiquidThread i Starcom liderami nominacji do Effie Awards
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał LiquidThread (9), Brainbox (8) oraz DDB Warszawa (7).
Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: Grupa Maspex (10) oraz McDonald’s (6).
Nagrodzonych poznamy 8 listopada 2022 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
Nominacje Effie Awards 2022
Dołącz do dyskusji: 94 nominacje w Effie Awards 2022, najwięcej dla Maspexu, Starcomu i LiquidThread