SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

94 nominacje w Effie Awards 2022, najwięcej dla Maspexu, Starcomu i LiquidThread

SAR ogłosił listę projektów nominowanych w 23. edycji Effie Awards Poland. Jury przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji - LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).

Prawie 200 ekspertów zasiadających w 12 grupach jurorskich, wybrało działania lub kampanie i rozwiązania marketingowe nominowane do nagrody Effie Awards 2022. Jury pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, oceniło rekordową w historii konkursu liczbę zgłoszeń. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii (w tym 6 nowych).

LiquidThread i Starcom liderami nominacji do Effie Awards

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał LiquidThread (9), Brainbox (8) oraz DDB Warszawa (7).

Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: Grupa Maspex (10) oraz McDonald’s (6).

Nagrodzonych poznamy 8 listopada 2022 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

W ubiegłej edycji Effie Awards Poland przyznało 58 nagród - 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Najbardziej efektywną agencją  reklamową została McCann Poland, domem mediowym Starcom, a marketerami ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s. Dziewięć nagród Effie odebrała agencja Starcom, siedem Performics, po sześć zdobyły McCann Poland i VMLY&R Poland. Nie przyznano nagrody Grand Prix.

Nominacje Effie Awards 2022

Dołącz do dyskusji: 94 nominacje w Effie Awards 2022, najwięcej dla Maspexu, Starcomu i LiquidThread

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl