Egipt, Turcja i Tunezja w kampanii Exim Tours
Exim Tours prowadzi kampanię reklamową podróży do Egiptu, Turcji i Tunezji. Akcja w prasie, radiu, internecie i na outdoorze informuje też, że firma jest sponsorem tegorocznych wyborów Miss Polonia.
Kampania Exim Tours reklamuje nie tylko najpopularniejsze kierunki podróży: Egipt, Turcję i Tunezję, lecz również specjalne oferty cenowe na pozostałe wycieczki. W przekazach promocyjnych znajduje się też informacja, że firma jest sponsorem tegorocznych wyborów Miss Polonia. Kampania podkreśla piękno, elegancję i zabawę związane z wyjazdami organizowanymi przez Exim Tours.
Akcja od początku kwietnia jest prowadzona w prasie ("Gazeta Wyborcza" - Turystyka, "Dziennik" - Podróże, "Voyage", "Sukces"), radiu (Radio ESKA, RMF FM), internecie (podroze.onet.pl, kobieta.onet.pl) oraz na outdoorze (Warszawa, Gdańsk, Gdynia). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Marpress, natomiast zakupem mediów firma Exim Tours zajęła się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Egipt, Turcja i Tunezja w kampanii Exim Tours