Egmont startuje z magazynem dla dziewcząt w wieku wczesnoszkolnym
Wydawnictwo Egmont Polska wypuszcza na rynek dwumiesięcznik „Regal Academy Magazyn”, skierowany do dziewcząt w wieku 6 - 9 lat. Pismo trafi do sprzedaży w czwartek, 9 marca.
Redaktor naczelną pisma została Izabela Farenholc. Bohaterkami wydań mają być postaci, występujące w serialu „Regal Academy”, emitowanym na kanale Nickelodeon. Na łamach znajdą się też gry, zabawy, testy i łamigłówki.
Cena pisma (wraz z upominkiem) wyniesie 9,99 zł. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, a także kampanię w mediach własnych Egmontu.
Pismo liczy 32 strony, wydawane jest na licencji Rainbow S.r.l. Wydawca nie ujawnia nakładu dwumiesięcznika.
Dołącz do dyskusji: Egmont startuje z magazynem dla dziewcząt w wieku wczesnoszkolnym