eholiday.pl z nowym logo promuje „dobre noclegi”
Grupa eholiday.pl wprowadza nową identyfikacje wizualną swojego najważniejszego projektu - serwisu turystyczno-noclegowego eholiday. Jest to jeden z elementów procesu, jaki firma rozpoczęła, wprowadzając system rezerwacji online.
Firma uruchomiła rezerwacje online w małych i średnich obiektach takich jak pensjonaty, apartamenty czy obiekty agroturystyczne trzy lata temu. Zmiana logo oraz identyfikacji wizualnej jest z jednej strony podsumowaniem tego okresu, a z drugiej zapowiedzią dalszych zmian i kierunku, w jakim zmierza eholiday: nie chce już być tylko katalogiem miejsc noclegowych, ale serwisem turystycznym z możliwością rezerwacji online.
Według badań zewnętrznych oraz tych prowadzonych przez eholiday liczba osób dokonujących rezerwacji przez internet cały czas rośnie. Potwierdzają to także wyniki finansowe eholiday oraz liczba obiektów, które przyłączają się do tej formy sprzedaży miejsc noclegowych. Rok 2016 zakończył się wzrostem sprzedaży online o 108 proc. do ponad 10 mln zł, a dane za pierwsze dwa miesiące 2017 pokazują wzrost o 45 proc. w skali roku. Według prognoz eholiday sprzedaż miejsc noclegowych w modelu online w roku 2017 powinna osiągnąć minimum 16 mln zł.
Nowe logo jest połączeniem trzech elementów kluczowych dla strategii biznesowej spółki: internet, noclegi, satysfakcja. Nowy znak został znacznie uproszczony w stosunku do poprzedniego, zmieniona też została kolorystyka na lżejszą i bardziej stonowaną. Interfejs strony i poszczególne jej elementy zostały przystosowane do nowej stylistyki. Przygotowanie nowego znaku oraz identyfikacji wizualnej powierzono studiu projektowemu Ikar, które pracowało m.in. dla takich marek jak Żubr, Muszynianka, Krakus, Melle czy Namysłów.
- Nowe logo powinno akcentować przyjazność usług, wygodę i łatwość ich nabywania. W ikonę marki, którą jest powiększona litera "e", wpisaliśmy kształt domku, jako sugestię rezerwacji noclegów. Dolna część znaku przedstawia drogę do tego miejsca. Kształt litery kojarzy się również z uśmiechem zadowolonych użytkowników serwisu - mówi Ireneusz Korczyński ze Studia Ikar.
Firma planuje zacząć niebawem kampanię outdoorową promującą odświeżony eholiday. Duża część działań reklamowych będzie prowadzona również w internecie.
Dołącz do dyskusji: eholiday.pl z nowym logo promuje „dobre noclegi”