SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poczta Polska chce zarabiać na reklamach w swoich placówkach

Poczta Polska podpisała umowę z firmą Screen Network, działającą na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki temu w minimum 500 placówkach pojawią się ekrany reklamowe. Wyświetlane będą na nich zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych, które wykupią pakiet emisyjny. Umowa została zawarta na pięć lat.  

W placówkach pocztowych – wybranych w czasie audytu – pojawią się nowoczesne ekrany reklamowe o wielkości minimum 43 cale (przekątna 109.22 cm). Liczba zamontowanych w nich ekranów będzie uzależniona od wielkości i potencjału obiektu. Pierwsze zamontowane urządzenia pojawią się na początek w minimum 500 placówkach w ciągu najbliższych 10 miesięcy.

– Konsekwentnie staramy się zmieniać wygląd naszych placówek. Nowoczesna i przyjazna dla oka aranżacja wnętrz, coraz częściej obecna w naszych urzędach i filiach, zyska teraz kolejny przyciągający uwagę element. Monitory reklamowe pozwolą z jednej strony na promowanie usług Poczty, a z drugiej – udostępnimy możliwość promowania innych produktów i usług naszym partnerom biznesowym. Podpisana dzisiaj umowa to również dodatkowe wpływy do pocztowego budżetu – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej odpowiedzialny za logistykę i sieć placówek Poczty Polskiej.

Poczta Polska chce zarabiać na reklamach

Zgodnie z zapisami umowy, przez ok. 30 proc. czasu reklamowego na ekranach wyświetlane będą materiały promujące Pocztę Polską i jej usługi. W pozostałym czasie pojawią się spoty podmiotów zewnętrznych. Jeżeli operatorowi nie uda się w wypełnić reklamami komercyjnymi całości czasu antenowego, na ekranach pojawi się więcej materiałów multimedialnych Poczty Polskiej.

Umowa daje możliwość wyświetlania materiałów reklamowych oraz umożliwia Poczcie Polskiej uzyskanie dodatkowych przychodów, pochodzących z wynajmu powierzchni pod montaż urządzeń oraz emisji spotów. Firma Screen Network będzie płaciła spółce zarówno za każdy monitor zamontowany w placówce, jak również prowizję od przychodów ze sprzedanych reklam.

Screen Network to firma zarządzająca największą siecią ekranów reklamowych w kraju (20 tys.), działających w ramach jednego, zintegrowanego systemu. Wyświetlane na nich reklamy każdego dnia docierają do ponad 8 milionów osób. 

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska chce zarabiać na reklamach w swoich placówkach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Kokos
A nie mogli by w końcu zająć się dostarczaniem listów i paczek, zamiast nosić ludziom awizo?? Bo na razie polegli na podstawowym biznesie, a chcą się zabierać za kolejne rzeczy. W lokalach jest straszny bałagan, stojaki na książki, portfele ze skaju, rękawiczki wełniane, bombonierki czekoladopodobne i chińskie zabawki, a okienka są oblepione są jak słupy reklamowe. Ludzie chodzą tam z przymusu, a Państwo z Poczty Polskiej chcą namówić reklamodawców żeby w takim otoczeniu promowali swoje produkty?
52 0
odpowiedź
User
fidip
1001 drobiazgów.
Tak teraz wyglądają placówki Poczty.

Jeśli firma nie zadba o to, by podstawowe usługi realizować na najwyższym poziomie, to pozostanie jej handel dewocjonaliami w formule jak wyżej.
46 0
odpowiedź