Ekskluzywna emisja reklam na antenie RMF FM
Broker FM wprowadził na rynek nową dla reklamodawców ofertę handlową, RMF Gold.
RMF Gold oferuje emisję maksymalnie dwóch reklam w jednym bloku. Inne bloki reklamowe są nadawane najwcześniej 12 minut przed i po emisji ekskluzywnego pasma reklamowego.
- Nowatorski blok reklamowy gwarantuje doskonałe pozycjonowanie reklamy poprzez alokację spotów w czasie największej słuchalności - tuż przed „Faktami RMF FM”, jak również wyłączność na markę z danej kategorii produktowej. Dodatkowo, Broker FM zapewnia niezwykle skuteczne dotarcie do odbiorców umieszczając większość emisji RMF Gold w paśmie Prime time - informuje Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM.
Na potrzeby RMF Gold został stworzony specjalny jingiel, który wyróżni ekskluzywne pasmo reklamowe.
RMF Gold ma być odpowiedzią RMF FM na wciąż narastającą ilość reklamy w mediach, która wpływa negatywnie na zapamiętywanie marki.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku | ||
Listopad-styczeń 2007 | Listopad-styczeń 2006 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 22,60% | 21,00% |
Radio Zet | 19,40% | 18,80% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 13,50% | 15,00% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 5,90% | 5,90% |
Radio Maryja | 2,00% | 2,70% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,70% | 0,50% |
Bis Polskie Radio | 0,40% | 0,40% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radiostacja | 0,90% | 0,70% |
Radio Wawa | 0,90% | 1,10% |
Radio TOK FM | 0,80% | 0,70% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 8,40% | 8,20% |
Audytorium [17] | 5,40% | 5,50% |
Grupa AGORA [28] | 3,80% | 3,80% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,70% | 1,60% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040. |
Dołącz do dyskusji: Ekskluzywna emisja reklam na antenie RMF FM