Electrolux promuje odkurzacz bezprzewodowy Pure Q9
Marka Electrolux wystartowała właśnie z najnowszą kampanią promującą odkurzacz bezprzewodowy 2w1 – Pure Q9. Za działania odpowiadają Feno, Zenith i 2BUP Consulting.
W wideo promującym, które zostało przygotowane na potrzeby kampanii podkreślone zostały najważniejsze cechy nowego odkurzacza Electrolux, czyli m.in. niezwykle cicha praca, lekkość, dzięki wykorzystaniu aluminium, wygoda ładowania, wydajność i długi czas pracy, a także zaawansowane technologie, takie jak BrushRollClean czy szczelny 5-stopniowy system filtracji, który maksymalnie ułatwia korzystanie z odkurzacza.
Kampania potrwa do końca grudnia, obejmuje emisję spotów w telewizji (Polsat, TVN, PST Theme, TVP Theme), działania online, w social mediach, a także współpracę z influencerami.
Za kreację spotu telewizyjnego i kampanii online odpowiedzialna jest agencja Feno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, za działania PR odpowiada natomiast agencja 2BUP Consulting (Grupa Garden of Words).
Dołącz do dyskusji: Electrolux promuje odkurzacz bezprzewodowy Pure Q9